15.11.2016 15:25

Skoczkowie i kierowca w akcji Lotosu [WIDEO]

Sieć stacji paliwowych Lotos rozpoczęła drugą edycję „Wygrywanie przez tankowanie”. Tym samym wystartowała też kampania reklamowa.

Biorą w niej udział skoczkowie narciarscy Kamil Stoch i Piotr Żyła oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz. Ta trójka sponsorowana jest przez Lotos.

– To kolejna kampania, w której postanowiliśmy wykorzystać wizerunek wspieranych przez nas sportowców. Lotos od lat inwestuje w sprawdzone projekty sponsoringowe, które nie tylko wzmacniają markę samą w sobie, ale też są z powodzeniem używane w działaniach mających zwiększyć sprzedaż naszych produktów. Różnorodność oraz ilość tych projektów daje nam wiele możliwości przy tworzeniu ciekawych i angażujących kampanii, których przykładem jest właśnie „Wygrywanie przez tankowanie” – powiedział Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Grupy Lotos.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, internecie, a także przez materiały POS na stacjach Lotos i Lotos Optima.

Za kreację odpowiada agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński