07.11.2016 15:46

Ślęza pozyskała partnera kreatywnego

Agencja marketingu zintegrowanego Imagency została partnerem kreatywnym Ślęzy Wrocław. Jaki zakres działań obejmie kooperacja?


Współpraca obejmować będzie działania w obszarze komunikacji marketingowej klubu, działania public relations.

Agencja opracuje ponadto wspólnie z klubem strategię marketingową, zajmie się także pozyskiwaniem partnerów i sponsorów do klubu. Imagency stworzy dla klubu nową stronę internetową, zgodnie z najnowszymi trendami.

– Cieszę się na tę współpracę. Sama będąc nastolatką grałam w koszykówkę, dlatego jest to dla mnie sentymentalny powrót do basketu. Ślęza to klub z dużymi tradycjami, od kilku lat intensywnie odbudowywany. Liczę na to, że dołożymy swoją cegiełkę w rozwoju klubu jako produktu, który będzie cieszyć się zainteresowaniem wielu firm. Zresztą dzisiaj w lidze partnerów Ślęzy jest już ponad 40 firm, a to świadczy o ogromnym potencjale organizacyjnym i sportowym. Medal zdobyty w ubiegłym sezonie, aktualnie drugie miejsce w ligowej tabeli to potwierdzają. Razem wyciśniemy maksimum z tego potencjału! – powiedziała Katarzyna Jarymek, prezes zarządu i dyrektor zarządzający Imagency.

– Współpraca z Imagency to kolejny etap w rozwoju naszego klubu. Intensywnie pracujemy nad wizerunkiem Ślęzy. Będziemy korzystać z doświadczeń agencji, ich kontaktów i umiejętności. Pierwsze rozmowy są obiecujące i liczę, że wspólnie zrobimy wiele dobrego – dodała Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1 Klubu Sportowego Ślęza Wrocław.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński