Podbeskidzie poszerzyło portfolio
Dwaj nowi partnerzy dołączyli do grona firm wspierający TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, które występuje w piłkarskiej 1. Lidze.
Klub związał się z firmą KSM Zeman, która działa w branży energetycznej. Umowę parafowano na okres do końca sezonu 2016/17. Ekspozycje marki będą widniały na bandach LED, banerach, a także na oficjalnej stronie klubowej oraz w klubowych kanałach mediów społecznościowych.
– Grono sponsorów GOLD powiększyło się o kolejnego członka, a to dla Podbeskidzia jest ogromnie ważne. Cieszymy się, że dla firm o międzynarodowym zasięgu jesteśmy istotnym i wartościowym partnerem – powiedział prezes klubu, Tomasz Mikołajko.
Kontrakt zawarto również z Moda-Polem, producentem konfekcji i odzieży męskiej. Firma w przeszłości wspierała już klub. Na mocy porozumienia branding pojawi się na oficjalnej stronie internetowej oraz klubowych kanałach mediów społecznościowych.
– Co zdecydowało o tym, że wracamy do Podbeskidzia? Sentyment. Jesteśmy z Bielska-Białej, więc chcemy popierać kluby stąd. Poza tym, prezes Tomasz Mikołajko prężnie i skutecznie działa i to widać gołym okiem. To kolejny mocny argument stojący za naszym powrotem. Teraz nasza współpraca będzie podobna, choć z pewnych względów nie do końca będzie wyglądać tak jak kiedyś. Wśród partnerów Podbeskidzia jest przecież już firma konkurencyjna z naszej branży choć z nami zaprzyjaźniona. My będziemy wspierać klub w troszkę inny sposób, bardziej finansowo, ale nie to jednak jest najważniejsze. Najbardziej istotne jest to, że znów jesteśmy z Podbeskidziem – po podpisaniu umowy powiedział właściciel firmy, Jacek Kasperek.