18.10.2016 05:28

Optymalizacja marketingu klubów Trefla

Game Time Sports Marketing Solutions od 1 października realizuje  działania dla Atomu Trefla Sopot, Lotosu Trefla Gdańsk oraz Trefla Sopot.


Na razie nowa formuła działania jest w trakcie wprowadzania i optymalizacji działań, ale w przyszłości spółka Game Time Sp. z o.o. ma być silnym graczem na ogólnopolskim rynku marketingu sportowego i wyznaczać trendy w swojej dziedzinie. Przynajmniej tak zapewniają kluby spod znaku Trefla w swoich komunikatach prasowych.

Atom Trefl Sopot, Lotos Trefl Gdańsk oraz Trefl Sopot od lat synchronizowały swoje działania marketingowe i komunikacyjne, na przykład użytkując w jednej akcji promocyjnej wizerunku sportowców wszystkich trzech drużyn. Tak było m.in. w przypadku standów z treflowymi zawodnikami witającymi nad morzem, wspólnych aktywności promocyjnych na Kaszubach, czy w trakcie działań prowadzonych razem z firmą Trefl SA – właścicielem i sponsorem tytularnym zespołów. Od sezonu 2016/2017 codzienne działania mają być jeszcze lepiej skoordynowane, ponieważ za całość prac marketingowych, komunikacyjnych, promocyjnych oraz w obszarze partnerstw biznesowych będzie odpowiedzialny jeden podmiot, opracowujący strategie dla wszystkich trzech klubów.

Game Time Sports Marketing Solutions, na której czele stanie dotychczasowa kierownik marketingu Lotosu Trefla Gdańsk, a także koordynator marketingu sportowego w spółce Trefl SA, Małgorzata Ciszewska, ma dać klubom szanse na dalszy dynamiczny rozwój, a także eksploatację obszarów, które do tej pory nie były wykorzystywane. Przez cały sezon będzie pracował nad tym zespół specjalistów, którzy obecnie dostosowują działania do procesu zmiany.

Utworzenie w strukturach nowej firmy, która  będzie prowadzić skoordynowane działania dla wszystkich trzech drużyn, ma być kolejnym krokiem w przód. Rozwiązanie to ma pozwolić na optymalizację wielu procesów, w szczególności w takim aspekcie, jak pozyskiwanie funduszy i sponsorów wspierających drużyny. 

Game Time Sports Marketing Solutions składać się będzie z trzech działów – komunikacji i promocji, organizacji eventów oraz sponsoringu. Na ich czele staną odpowiednio Justyna Gdowska w przypadku komunikacji i promocji, pełniąc także rolę rzecznika prasowego trzech klubów, za organizację eventów odpowiadać będzie Marcelina Nieroda, dotąd kierownik marketingu Trefla Sopot, a rozwojem nowego obszaru, czyli sponsoringu, a także partnerstwami biznesowymi zajmą się Wojciech Olechnowiczowi, wcześniej odpowiedzialny za dynamizację sprzedaży wśród największych marek kategorii fashion w Polsce, oraz Katarzyna Wirkowska, dotychczasowy rzecznik prasowy Atomu Trefla Sopot. Za prowadzenie telewizji klubowej oraz przygotowywanie materiałów sportowych dla wszystkich trzech zespołów odpowiedzialny jest z kolei Michał Rudnicki, który nadal pozostaje też spikerem podczas meczów.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński