Oshee dołącza do Ekstraklasy
Ekstraklasa SA poinformowała o zawarciu kontraktu z marką Oshee, która zyskała status „Partnera Oficjalnego Ekstraklasy”.
Umowa będzie obowiązywać przez okres dwóch lat, a jej bieg rozpoczął się z dniem zawarcia.
W ramach współpracy Oshee przygotuje dedykowane Ekstraklasie produkty-napoje izotoniczne, które sygnowane będą logotypem ligi oraz herbem każdej z drużyn.
– Cieszymy się z faktu, że „Partnerem Oficjalnym Ekstraklasy” została polska marka o globalnym zasięgu, która dociera do ludzi aktywnych. Jesteśmy pewni, że dzięki precyzyjnie dobranemu pakietowi świadczeń wspólnie zrealizujemy założone na czas współpracy cele biznesowe – powiedział Marcin Mikucki, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA.
– Kontrakt ten dodatkowo pokazuje że jako największa sportowa liga w Polsce jesteśmy idealnym partnerem dla marek, chcących komunikować się ze swoimi konsumentami poprzez sport – dodał Mikucki.
Umowa gwarantuje brandowi szereg działań promocyjnych, m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Dodatkowo marka już od listopada wprowadzi na rynek dwa produkty dedykowane Ekstraklasie. Pierwszym z nich jest napój izotoniczny o smaku grejpfrutowym, drugim Oshee Multifruit w wersji bez cukru. Na obu napojach będzie logotyp dedykowany całej Ekstraklasie, z umieszczonymi herbami wszystkich klubów piłkarskich.
– Nawiązując współpracę z Ekstraklasą i podejmując decyzję o wprowadzeniu dedykowanych produktów na rynek chcieliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, że kibicujemy całej lidze i każdej drużynie. Dlatego też na etykietach butelek napojów znajdą się herby wszystkich drużyn Ekstraklasy. Od teraz swoje zamiłowanie do ulubionej drużyny będzie można wyrażać nie tylko podczas meczów, ale także na co dzień, pijąc napoje Oshee. – skomentował Szymon Bień, manager ds. eventów i sponsoringu sportowego Oshee.