Legia na dwa lata z Action S.A.
W Warszawie zaprezentowano nowego sponsora Legii Warszawa. Na koszulkach pojawi się marka ActiveJet, która należy do firmy Action S.A.
Wedle nieoficjalnych informacji za dwuletni kontrakt stołeczny klub zarobi około 10 milionów złotych.
Z nowym sponsorem na piersi legioniści zagrają już w sobotę z Lechią Gdańsk. Zastąpi ono logo telewizji „n”.
– Kwoty nie zdradzimy, ale na gruncie czysto komercyjnym to chyba najwyższa umowa w ekstraklasie – powiedział na konferencji Paweł Kosmala, prezes Legii.
– Często jest tak, że taki kontrakt uważa się za wydatek sponsora, koszt, który ponosi. Ale nie chcemy by tak to postrzegano. Legia jest wielkim klubem, sportową wizytówką Warszawy. Wiemy jaka jest wartość ekspozycji logo na takiej koszulce. To wielkie wartości – dodał.
Action S.A. w sporcie obecny jest od 2003 roku. Wspiera między innymi grupę kolarską, a także kilku lekkoatletów. Dodatkowo prezes firmy, Piotr Bieliński, w przeszłości sam był lekkoatletą Legii Warszawa.
W prezentacji nowych trykotów, prócz modelek, wziął udział Michał Żewłakow.