Kto wygrał na meczu Legii?
Mecz fazy grupowej Ligi Mistrzów UEFA Legia Warszawa – Borussia Dortmund wygenerował dla sponsorów wartość aż 5,5 mln złotych.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research. Na wizji pojawiło się 21 marek, wśród których najefektywniej byli eksponowani oficjalni sponsorzy i partnerzy Ligi Mistrzów UEFA. Wśród nich najlepszy wynik uzyskał Bank Pekao, marka należąca do globalnego sponsora rozgrywek – UniCredit Group.
Bank Pekao był eksponowany na wizji łącznie przez 520 sekund za sprawą reklam na bandach LED wokół boiska, co pozwoliło uzyskać mu wartość mediową 502 667 zł.
Sponsor główny Legii Warszawa, zakłady bukmacherskie Fortuna, uzyskał łącznie 78 ekspozycji, które przełożyły się na 272 600 zł wartości mediowej. Fortuna była obecna na wizji łącznie przez 248 sekund w trakcie trwania spotkania i razem z marką Adidas byli to dwaj sponsorzy Legii Warszawa, którzy uzyskali zwrot mediowy w trakcie meczu.