16.09.2016 13:57

Wisła chce walczyć z hejterami

Wisła Kraków, między innymi przez słabą postawę zespołu na boiskach Lotto Ekstraklasy, jest mocno krytykowana.

Najpewniej jest to jeden z powodów rozpoczęcia akcji „Wykopmy #HejtNaAut”. Klub chce uświadomić kibiców, jak i użytkowników internetu.

Dodatkowym przekazem działań jest hasło „Pomyśl, zanim obrazisz”. Z komunikatu Wisły dowiadujemy się: „Nie tylko w trudniejszych chwilach, ale nawet po wygranych meczach oficjalne wiślackie media społecznościowe pełne są obraźliwych wpisów, kierowanych pod adresem zawodników, czy trenerów Białej Gwiazdy.

Kilka sekund poświęconych nad klawiaturą. Odwaga schowana za monitorem komputera lub ekranem telefonu. Deprymująca krytyka, wielokrotnie bazująca wyłącznie na wulgaryzmach, niepoparta merytorycznymi uwagami i niepoprzedzona chwilą rozwagi. Właśnie na ten problem hejtu i agresji w sieci chcą zwrócić uwagę piłkarze Wisły Kraków.

A Ty? Nie popełniasz żadnych błędów? Czy naprawdę chciałbyś, by to, co teraz piszesz, czytała o Tobie Twoja rodzina?

Pomyśl, zanim napiszesz. Pomyśl, zanim obrazisz. Razem „Wykopmy #HejtNaAut”!

Działania promuje również materiał wideo:

Co sądzicie o pomyśle? Czy to odpowiednia chwila na takie akcje? Podzielcie się opiniami.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński