28.08.2016 09:06

Jędrzejczak z Zelmerem

Rozpoczyna się interesujący projekt edukacyjny Otylia Swim Tour. To efekt współpracy marki Zelmer wraz z Fundacją Otylii Jędrzejczak.

Jędrzejczak z Zelmerem


Głównym celem działań jest rzecz jasna promowanie aktywnego oraz zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.

– Zdrowa dieta, aktywność fizyczna czy podejmowanie wyzwań nie tylko dotyczących obowiązków domowych, to ważne punkty odniesienia w nowej strategii marki Zelmer, która pod hasłem „Chcieć to móc” udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko chcieć. Naturalną więc była dla nas decyzja o zaangażowaniu się w projekt Otylia Swim Tour, który zachęca do podejmowania wyzwań i stawiania czoła własnym ograniczeniom – wyjaśniła Małgorzata Godlewska, brand manager marki Zelmer w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Akcja ma potrwać kilka miesięcy. W jej ramach będą organizowane warsztaty dla uczniów w wieku od 9 do 14 lat. Spotkania odbędą się w Katowicach, Łodzi, Opolu, Elblągu, Piasecznie i Rudzie Śląskiej. Weźmie w nich udział stu młodych zawodników, ich rodzice, trenerzy i nauczyciele.

Co ważne i powinno stanowić magnes, zajęcia praktyczne w pływalni i sali gimnastycznej poprowadzą Otylia Jędrzejczak i obecni reprezentanci Polski w pływaniu.

Kampania skupi się też na działaniach w internecie. Uruchomiono serwis fitmapy.pl, Projekt promowany będzie w mediach społecznościowych – na Facebooku (Fundacja Otylii oraz Zelmer) i Instagramie (Otylia Swim Tour i Zelmer) – oraz w komunikacji PR. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz PKOl. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński