Arka popłynęła
Ekstraklasowa Arka Gdynia ma nowego sponsora - firmę Stena Line. Szwedzki operator promowy w ubiegłym roku świętował 20. lecie swojej działalności w Polsce.
Promy z charakterystycznym czerwonym kominem łączą Gdynię z Karlskroną w południowej Szwecji.
– Cieszymy się, że możemy dołączyć do rodziny Arki Gdynia i wejść na żółto-niebieski pokład, zwłaszcza, że Stena Line od ponad 20 lat związana jest właśnie z Gdynią. Stena Line oprócz bycia częścią globalnego koncernu, jest też częścią lokalnej społeczności. Przez wszystkie te lata angażowaliśmy się w wydarzenia ważne dla mieszkańców, a szczególnie te związane z kulturą i sportem. Jako sponsor klubu chcemy mieć udział we wspólnym dążeniu do rozwoju sportu w Gdyni. – powiedział Marek Kiersnowski, dyrektor zarządzający Stena Line Polska.
Prezes Arki, Wojciech Pertkiewicz powitał Stenę Line , podkreślając jej wieloletnią obecność także w Gdyni: – Arka dopłynęła po długim rejsie do portu „Ekstraklasa”. Cieszę się, że na ekstraklasowe morza wypływamy wraz ze Steną Line, której obecność w gdyńskiej rzeczywistości stała się w ostatnich 20 latach wręcz rzeczą naturalną. Zaangażowanie się tak szacownego partnera w projekt „Arka Gdynia” to satysfakcja dla nas oraz sygnał, że piłka nożna pod żółto-niebieskim sztandarem to świetna platforma komunikacji marketingowej.
Od meczu z Legią Warszawa piłkarze Arki prezentują na koszulkach logo Steny Line.
Szczegółów współpracy nie ujawniono.