24.08.2016 18:32

Cinkciarz.pl dalej inwestuje

Polski Związek Koszykówki związał się wieloletnim kontraktem z firmą Cinkciarz.pl działającą na internetowym rynku wymiany walut.

Współpraca nastawiona jest na sponsoring koszykarskiej reprezentacji Polski mężczyzn oraz kobiet.

Porozumienie obejmie także rozszerzoną reprezentację, kadrę młodzieżową oraz drużynę narodową koszykarzy 3×3.

Na mocy kontraktu Cinkciarz.pl zyskał tytuły „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz „Official Foreign Currency Exchange Partner”.

– Mamy bardzo dobre doświadczenia płynące ze współpracy z Polską Ligą Koszykówki. Zamierzamy szerzej wspierać rozwój tej dyscypliny, także na poziomie reprezentacji narodowej, już podczas eliminacji do EuroBasketu 2017. Podpisana właśnie wieloletnia umowa z Polskim Związkiem Koszykówki pozwoli nam dotrzeć do kibiców dzięki ciekawym akcjom promocyjnym. Jesteśmy przekonani, że ubarwią one wiele sportowych zmagań – powiedział Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Marka będzie eksponowana na bandach LED w halach, w których w roli gospodarza swoje mecze rozegra reprezentacja Polski. Podczas meczów towarzyskich logotyp sponsora znajdzie się również na naklejkach na parkiecie. Brand Cinkciarz.pl będzie widoczny na ściankach do wywiadów oraz w stopce sponsorskiej materiałów prasowych Polskiego Związku Koszykówki.

– Jesteśmy zadowoleni, że możemy ogłosić podpisanie umowy sponsorskiej z tak solidnym partnerem, jakim jest Cinkciarz.pl. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny – dodał Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński