Leroy Merlin sponsorem reprezentacji
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o podpisaniu umowy z nowym sponsorem dla piłkarskiej reprezentacji kraju. Została nim sieć sklepów budowlano-dekoratorskich.
Kontrakt podpisano na okres dwóch lat. W tym czasie Leroy Merlin ma prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski do lat 21”.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego sponsora dla reprezentacji Polski. Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend. Decyzja o inwestycji w sponsorowanie reprezentacji Polski przez Leroy Merlin, to kolejny dowód zaufania do drużyny narodowej, która już za niespełna miesiąc rozpocznie eliminacje do mistrzostw świata – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Z dumą wspieramy reprezentację Polski w piłce nożnej w drodze do sukcesów. Leroy Merlin i jego pracownicy pragną pozytywnie wpływać na otoczenie, w którym funkcjonujemy, nie tylko poprzez naszą działalność biznesową, ale także społeczną. Dlatego wspieramy ważne społeczne idee; to czym pasjonują się ludzie odwiedzający nasze sklepy, a do takich należy, niewątpliwie, rywalizacja sportowa. W sporcie podobnie jak w biznesie liczy się profesjonalizm, umiejętności, ciężka praca i emocje. Sponsoring drużyny narodowej buduje dumę wśród naszych pracowników, klientów, dostawców i wszystkich partnerów biznesowych. Jednoczy nas wszystkich i tworzy poczucie wspólnoty. Nasi pracownicy pierwsi dowiedzieli się o podpisaniu umowy z PZPN. Przyjęli ją z gorącą owacją. Okazało się, że są wśród nas nie tylko kibice, ale też piłkarze. Głęboko wierzymy, że nasza narodowa drużyna dostarczy nam wielu pozytywnych emocji i dotrze na sam szczyt – znajdzie się wśród zwycięskich drużyn na Mundialu 2018 – dodał Krzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska.
Firma zyskała też możliwość wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Logo firmy pojawi się również na na nośnikach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.