ŁKS wraca do tradycji
Historyczne logo ŁKS, którego licencja została wykupiona przez nową spółkę, zaczyna oficjalnie pojawiać się na gadżetach produkowanych przez klub.
W 2009 roku komornik zajął logotypy Łódzkiego Klubu Sportowego – słynną "przeplatankę" i flagę klubową w biało-czerwonych barwach – na poczet spłaty długów starego stowarzyszenia rządzącego przy al. Unii.
Od kwietnia 2010 działacze nowej spółki – wraz z kibicami – opracowali nową grafikę, która reprezentowała sekcję piłkarską i koszykarską. Mimo to wielu fanów ŁKS nie zaakceptowało tej sytuacji i czekało na powrót ukochanego symbolu.
Wrzesień przyniósł oczekiwany przez sympatyków ŁKS zwrot akcji, kiedy Grzegorz Skolasiński – jeden z akcjonariuszy spółki ŁKS S.A. – wykupił logotypy za kwotę 53 tysięcy złotych.
Od tamtego momentu klub rozpoczął usilne starania do przywrócenia grafiki na klubowe gadżety i stroje zawodników. – Myślę, że w przypadku koszykarzy stanie się to w przyszłym sezonie. Podobnie powinno być także ze strojami piłkarzy, ale w ich przypadku nie jest wykluczone, że zaczną grać z przeplatanką już wiosną. Decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła – powiedział dla łódzkiej "Gazety Wyborczej" Jarosław Paradowski, rzecznik prasowy ŁKS.
Czekać nie muszą sympatycy ekstraklasowej ekipy, którzy mogą w oficjalnym sklepie klubowym kupować produkty oznaczone "starym-nowym" logiem.