16.11.2011 16:11

Czy było warto?

Okazało się, że około 200 tysięcy osób kupiło płatny dostęp do walki Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko. Dostęp dla indywidualnego abonenta kosztował 40 zł.

Czy było warto?

\"\"
Usługę PPV (pay-per-view) sprzedawało swoim abonentom kilka platform cyfrowych: Polsat, Cyfra+, UPC i Vectra. Łączny zysk ze sprzedaży PPV wyniósł około 8 milionów złotych.

Czy to mało, czy to dużo? Z pewnością platformy cyfrowe osiągnęłyby znacznie lepszy wynik sprzedaży, gdyby lepiej przygotowały się do tego wydarzenia. Duża cześć widzów, która chciała obejrzeć walkę stulecia i tak to zrobiła – na niekodowanym kanale niemieckiego RTL.

Czy był to udany eksperyment? To pokaże czas i kolejna próba sprzedaży abonentom usługi PPV. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing