23.06.2016 14:06

Legia i Błonie

Od pewnego czasu wielu czekało na ten projekt. W końcu go ujawniono. Limitowana edycja zegarków na stulecie Legii Warszawa.


Za realizację projektu odpowiada legendarna, niedawno wskrzeszona, marka Błonie. Przedsprzedaż wystartowała 22 czerwca.

Zegarki Błonie przygotowały dwa modele. Różnią się one limitacją oraz kolorami: model ze złotymi elementami, limitowany do 100 sztuk oraz model w wersji zielonej, limitowany do 300 sztuk.

– Projekt powstał w ścisłej współpracy z Bartoszem Jabłońskim, dyrektorem kreatywnym warszawskiej Legii, dlatego zegarki zawierają wiele legijnych odniesień i wspólnie zadbaliśmy o każdy szczegół – powiedział Maciej Morawski, kierownik Zakładu Błonie.

– Poza wypracowaniem optymalnej formy samego zegarka, na koronce i wahniku zegarka umieściliśmy napis „Legja”, ten z przedwojennego herbu Legii. Z kolei na tarczy umieściliśmy aktualny herb, a także logo stulecia „1916\2016”. Tekstura oraz kąt ułożenia pasów na tarczy nawiązują do kąta nachylenia barw w herbie Legii. Na spodniej części skórzanego paska jest jeszcze jeden istotny akcent legijny – wytłoczone motto „Semper Invicta Semper Heroica”. Dodatkowo na zapięciu wygrawerowaliśmy logo stulecia – dodał wspomniany Bartosz Jabłoński.

Nad projektem prace rozpoczęto już wiosną zeszłego roku.

– Stworzenie zegarka legijnego było bardzo ważnym i wcześniej zapowiadanym elementem obchodów stulecia naszego klubu. Ma on wyjątkowy charakter i nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na realizację tego projektu właśnie w tym roku, kiedy mamy do czynienia z symboliką tak ważnego jubileuszu. Każdy wielki europejski klub ma tego typu ekskluzywne produkty w swojej ofercie – zauważył Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa.

Edycja złota to koszt 2490 zł, za zieloną należy zapłacić 2016 zł. Warto też dodać, iż zegarki mają trafić do nabywców do 20 grudnia, a wysyłka rozpocznie się 31 października.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński