Krychowiak – piłkarz świadomy własnej wartości
Grzegorz Krychowiak to piłkarz stanowiący ostoję Sevilla FC, zdobywcy UEFA Ligi Europy oraz reprezentacji Polski. Jest też przykładem na umiejętne budowanie wizerunku.
– Budowanie wizerunku jest bardzo ważne. Trzeba to robić naturalnie: być sobą, nie udawać, pokazywać swoją osobowość i charakter, to, kim naprawdę się jest. Od tego w dużej mierze zależy, w jaki sposób będziemy postrzegani przez kibiców i jakie indywidualne kontrakty marketingowe będziemy w stanie podpisać. To bardzo ważna część piłkarskiej kariery – przyznał w rozmowie z „Forbes”.
Nie jest tajemnicą, że zawodnik kooperuje z agencją marketingu sportowego Arskom Group. – Jeżeli chcesz, żeby coś było zrobione dobrze, powinieneś oddać to w ręce zawodowców. Każdy powinien robić to, na czym się zna. Ja znam się na piłce, więc na niej się koncentruję. Arskom pomógł mi zrozumieć, że oprócz gry ważna jest dbałość o wizerunek. Trzeba umieć zaufać odpowiednim ludziom, nawet jeśli w środowisku piłkarskim nie jest łatwo o zaufanie – skomentował kooperację.
Przypomnijmy, iż Krychowiak ma podpisane indywidualne umowy między innymi z Pumą i Samsungiem.