23.05.2016 16:36

PGNiG Puchar Polski szeroko w social mediach

Za nami finałowy turniej PGNiG Puchar Polski w piłce ręcznej. Imprezie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania w mediach społecznościowych.


Działania były prowadzone na Snapchacie, Instagramie oraz Facebooku. Do współpracy zaproszono Adama Zdrójkowskiego, młodego aktora znanego z serialu „Rodzinka.pl”. Opierały się na zapowiedziach oraz relacji z finałowych rozgrywek.

Organizatorzy chcieli w ten sposób dotrzeć do młodych odbiorców i pokazać wydarzenie w sposób zachęcający do spędzenia wolnego czasu z piłką ręczną.

Wybór Zdrójkowskiego to oczywiście nie przypadek. Ma on ponad 100 tysięcy obserwatorów na Snapchacie. Podczas finałów pokazywał swoją pasję do szczypiorniaka. Wcześniej zachęcał do kupna wejściówek, a także dzielił się swoim zaangażowanie w ten sport.

Warto podkreślić spójność działań, tak w zakresie opisywania, jak i tagowania. W kanałach Facebooka i Instagrama pojawiły się odniesienia do profilu „Kocham ręczną”, z kolei materiały wideo na Snapchacie były opatrzone napisami: „Kocham ręczną, #kochamreczna, Final Four PGNiG Puchar Polski, PGNiG Puchar Polski”.

Jak informuje marketing-news.pl, kampania realizowana była wspólnie przez PGNiG oraz Hash.fm. Trwała od 18 do 22 maja 2016. Na Snapchacie jej zasięg wyniósł niemal 10 milionów wyświetleń, co należy uznać za sukces. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński