PGNiG Puchar Polski szeroko w social mediach
Za nami finałowy turniej PGNiG Puchar Polski w piłce ręcznej. Imprezie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania w mediach społecznościowych.
Działania były prowadzone na Snapchacie, Instagramie oraz Facebooku. Do współpracy zaproszono Adama Zdrójkowskiego, młodego aktora znanego z serialu „Rodzinka.pl”. Opierały się na zapowiedziach oraz relacji z finałowych rozgrywek.
Organizatorzy chcieli w ten sposób dotrzeć do młodych odbiorców i pokazać wydarzenie w sposób zachęcający do spędzenia wolnego czasu z piłką ręczną.
Wybór Zdrójkowskiego to oczywiście nie przypadek. Ma on ponad 100 tysięcy obserwatorów na Snapchacie. Podczas finałów pokazywał swoją pasję do szczypiorniaka. Wcześniej zachęcał do kupna wejściówek, a także dzielił się swoim zaangażowanie w ten sport.
Warto podkreślić spójność działań, tak w zakresie opisywania, jak i tagowania. W kanałach Facebooka i Instagrama pojawiły się odniesienia do profilu „Kocham ręczną”, z kolei materiały wideo na Snapchacie były opatrzone napisami: „Kocham ręczną, #kochamreczna, Final Four PGNiG Puchar Polski, PGNiG Puchar Polski”.
Jak informuje marketing-news.pl, kampania realizowana była wspólnie przez PGNiG oraz Hash.fm. Trwała od 18 do 22 maja 2016. Na Snapchacie jej zasięg wyniósł niemal 10 milionów wyświetleń, co należy uznać za sukces.