Nowe logotypy kanałów sportowych Polsatu
Polsat zaprezentował nowe logotypy wszystkich kanałów sportowych - flagowego Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News oraz kanałów Polsat Sport 2 i 3.
Nowe logotypy wpisują się w nowoczesną stylistykę kanałów grupy Polsat. Identyfikację wizualną tworzą moduły z nazwą kanału na różnych kolorystycznych tłach. Elementem wyróżniającym są moduły z napisem „SPORT” oraz mniejszą czcionką „POLSAT” wspólne dla wszystkich kanałów sportowych grupy. Wspólna dla wszystkich logotypów jest również użyta czcionka – braun. Nowe logotypy cechuje nowoczesność i dynamika, a jednocześnie przejrzystość i wyrazistość. Kolorystyka nawiązuje do obecnej wizualizacji Polsatu Sport, który jest jedną z najsilniejszych marek Telewizji Polsat i przez ponad 15 lat istnienia stał się najpopularniejszą stacją sportową w Polsce.
– Zależało nam na stworzeniu nowoczesnego, czystego i funkcjonalnego logotypu, który umożliwiałby nam dalszą rozbudowę i łatwą zmianę w przypadku tworzenia nowych anten, czy kanałów dedykowanych jak ma to miejsce właśnie przy okazji turnieju mistrzowskiego UEFA Euro 2016 we Francji – powiedziała dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.
Projekt nowych logotypów kanałów sportowych grupy Polsat stworzyła międzynarodowa agencja projektowa Luxlotusliner z Monachium, która wcześniej była odpowiedzialna za wizualizację marki i oprawę kanału Polsatu News i „Wydarzeń”. Wprowadzenie nowych logotypów kanałów sportowych grupy Polsat jest pierwszym etapem zmian, które unowocześnią i uatrakcyjnią całą oprawę oferty kanałów sportowych Polsatu.