Widzew pozyskuje partnerów
Ostatnie dni są bardzo aktywne dla Stowarzyszenia RTS Widzew Łódź, klubu obecnie występującego na boiskach piłkarskiej czwartej ligi.
Łodzianie nawiązało współpracę ze Społeczną Akademią Nauk w Łodzi, Zakładem Wodociągów i Kanalizacji, a na dniach dołączy jeszcze marka Las Vegas.
Kooperacja z tym pierwszym partnerem opiera się na kilku aspektach. Otóż klub ma dzięki uczelni czerpać korzyści na płaszczyźnie edukacyjnej, a także marketingowej. Co więcej, RTS Widzew Łódź będzie mógł korzystać z obiektów szkoły, w tym siłowni, a możliwe, że w pomieszczeniach placówki będą się też odbywać choćby konferencje prasowe. Społeczna Akademia Nauk wesprze drużynę również finansowo.
Z kolei umowa ze ZWiK, miejską spółką, wpisuje się w politykę tej firmy, która kilka dni temu związała się z drugim klubem piłkarskim z Łodzi, ŁKS. W ramach działań ZWiK chce promować produkt „łódzka woda najlepsza”, czyli wodę kranową pochodzącą w 90 procentach ze studni głębinowych.
– Będzie to świadczenie usług reklamowych – my dajemy środki finansowe, a z drugiej strony liczymy, że w czasie spotkań zostaną wystawione nasze banery czy na oficjalnej stronie klubu nasze logo – powiedziała Anna Bylewska-Juszczak, dyrektor ds. marketingu łódzkiego ZWiK.
Ale to nie koniec. W niedzielę, przy okazji meczu z Orłem Nieborów, ma być zaprezentowana jako sponsor firma „Las Vegas” z Tomaszowa Mazowieckiego. Reklamy tej marki mają być widoczne dla fanów.