Krychowiak promuje telewizory
Grzegorz Krychowiak, pomocnik piłkarskiej reprezentacji Polski oraz Sevilla FC, został ambasadorem nowej kampanii Samsung Electronics Polska.
Sportowiec będzie wspierał kampanię marketingową pod hasłem „Wszyscy Żyjemy #DlaEmocji”.
– Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie – powiedział Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Działania związane są nie tylko z nowymi odbiornikami koreańskiego producenta, ale także turniejem UEFA Euro 2016.
– Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite! – dodał Grzegorz Krychowiak, piłkarz klubu Sevilla FC.
Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w spocie reklamowych, który będzie pokazywany w kinach, internecie oraz w social mediach, jak i w kampanii PR.
Za kreację akcji odpowiada agencja Leo Burnett, a za produkcję FDR Studio. Media planuje agencja Starcom, a za działania PR odpowiada Havas PR Warsaw.