16.04.2016 10:21

Bródka w kampanii Nestlé

Złoty medalista olimpijski z Soczi, łyżwiarz szybki Zbigniew Bródka, został nowym ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”.

Bródka w kampanii Nestlé


Inicjatywa związana jest ze 150. leciem firmy. Ma ona propagować aktywny styl życia oraz ruch na świeżym powietrzu. W jej ramach ufundowanych zostanie też szesnaście siłowni na świeżym powietrzu w całej Polsce.

– Kiedy zostałem łyżwiarzem, do najbliższego sztucznego lodowiska w Łodzi miałem 41 km, a do toru łyżwiarskiego dwa razy więcej. Potrzeba dużo wytrwałości i samozaparcia, aby trenować na tak oddalonych obiektach sportowych. Właśnie z tego powodu popieram budowanie ogólnodostępnej infrastruktury sportowej. Cieszę się, że Polacy chcą ćwiczyć i że znajdują się podmioty takie jak Nestlé, które chcą wspierać ludzi w całym kraju w codziennej aktywności fizycznej. Siłownie terenowe to w ogóle jest bardzo fajna inwestycja, gdyż można z niej korzystać bez względu na stopień wytrenowania i bez opłat – powiedział Zbigniew Bródka.

„Nestlé Porusza Polskę" to jedna z aktywności Nestlé w ramach priorytetów Tworzenia Wspólnej Wartości (ang. Creating Shared Value, CSV). 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński