Michalczewski z nowym biznesem
Dariusz Michalczewski, były pięściarz, startuje z nowym biznesem. Będzie próbował podbić rynek telekomunikacyjny ze swoją marką Tiger Speed.
Michalczewski w ten sposób chce doprowadzić internet satelitarny do wszystkich zakątków w Polsce.
Usługi mają być świadczone w kooperacji z Eutelsatem. Na klientów czeka jeden z pięciu pakietów. Różnią się one prędkością przesyłania danych i dostępnym pakietem danych. W ofercie pojawią się też usługi dla firm.
Jednak na ten moment ceny wydają się zaporowe. Otóż najtańszy pakiet kosztuje 79 złotych miesięcznie, i to w cenie promocyjnej. Normalnie jest to 99 zł. W tej kwocie klient może liczyć na prędkość pobierania do 10 Mbit/s i 8 GB limitu danych.
A dodatkowo klient musi dokupić satelitarny zestaw startowy. W najtańszym pakiecie wynosi on 1699 zł.
– Usługa nie jest kierowana do ludzi mieszkających w wielkich miastach i korzystających na co dzień z szybkiego internetu w komórce. Nasz produkt jest adresowany bardziej do np. straży pożarnych czy leśniczówek, albo małych firm, mających problem z podłączeniem się do sieci telekomunikacyjnej. W przypadku klientów indywidualnych pomysł sprawdzi się np. w przypadku domku letniskowego na Kaszubach. Podprowadzenie tam linii telefonicznej byłoby bardzo kosztowne – tłumaczy Michalczewski.