Startuje Eurosport Experience
Powstał nowy produkt dla reklamodawców. Discovery Networks stworzyło Eurosport Experience, ma dać możliwość powiązania brandu z wydarzeniami sportowymi.
Ma łączyć działania na antenie, jak i poza nią – unikalny branded content, również do wykorzystania w kanałach digital („behind the scenes”), zaangażowanie sportowców i ekspertów, dedykowane aplikacje, cross-promocje, ekskluzywne abonamenty Eurosport Player, szeroki pakiet hospitality, status oficjalnego partnera imprezy lub cyklu imprez sportowych.
– Eurosport Experience to rezultat naszych nieustannych starań związanych z dopasowaniem naszej oferty do oczekiwań zarówno lokalnej widowni, jak i sponsorów, którzy będą mogli stać się częścią największych wydarzeń sportowych z poziomu polskiego rynku – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Discovery w Polsce.
– Siła sportowych emocji, jakie oferuje Eurosport, jest ogromna. Nieustanne inwestycje w najważniejsze prawa, znakomici eksperci oraz najnowocześniejsze rozwiązania realizacyjne przekładają się na unikalne doświadczenie dla fanów sportu. Poprzez wprowadzenie produktu Eurosport Experience oferujemy reklamodawcom możliwość włączenia się w wydarzenia sportowe transmitowane przez nasz flagowy kanał na wielu poziomach. Nasze nowe, holistyczne podejście pozwala zbudować niepowtarzalną więź pomiędzy marką klienta, Eurosportem oraz danym wydarzeniem lub dyscypliną sportową – stwierdziła Dorota Żurkowska-Bytner, VP Ad Sales Development CEEMEA.
Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, gdzie zostanie udostępniona nowa oferta. Niebawem zostanie wprowadzony także na innych, wybranych rynkach regionu CEEMEA (Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki).