25.03.2016 17:42

Zmiana na rynku serwisów piłkarskich

Uruchomiono serwis internetowy Gol24.pl, który jest własnością Polska Press Grupa. Zastąpi on markę Ekstraklasa.net.

Zmiana na rynku serwisów piłkarskich


Zmianie uległa nie tylko nazwa oraz logo, ale i kolorystyka oraz layout strony.

– Gol24.pl zachowuje atuty cenione do tej pory przez czytelników Ekstraklasa.net, takie jak kompleksowe informacje o polskim futbolu, rozbudowane relacje na żywo, kreatywnie prowadzone kanały mediów społecznościowych. W nowej odsłonie dodatkowo stawiamy na treści multimedialne, będziemy rozwijać też sekcje poświęcone rozgrywkom niższych lig w Polsce – powiedział Michał Wieczorek, brand manager serwisu Gol24.pl.

Gol24.pl jest też dostępny w formie aplikacji mobilnych na systemy: Android, iOS oraz Windows Phone.

W zakresie rozwiązań reklamowych serwis oferuje standardową ofertę reklamy display, kontekstową, wideo, mobile oraz szeroki wachlarz rozwiązań z zakresu content marketingu.

Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Zmieniamy barwy. Najważniejszy transfer roku”. Akcja realizowana jest w mediach Polska Press Grupy oraz na kanałach społecznościowych. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński