Sharp partnerem Legii
Legia Warszawa pozyskała kolejną globalną markę, która będzie wspierała klub. Tym razem mowa o firmie Sharp, producencie telewizorów i produktów audio.
W Europie jest ona reprezentowana przez UMC. Kontrakt ma obowiązywać do zakończenia sezonu 2016/17.
W tym okresie UMC otrzyma prawo do używania tytułu „Oficjalnego Partnera Klubu”. Logotypy obydwu firm pojawią się w przestrzeni stadionu przy Łazienkowskiej 3 oraz na klubowej stronie internetowej.
UMC zyska również pakiet świadczeń hospitality, w ramach którego będzie korzystała z przestrzeni komercyjnych na Trybunie Zachodniej obiektu na potrzeby swoich działań biznesowych.
– Cieszymy się, że Sharp, reprezentowany przez firmę UMC, jest kolejną uznaną w świecie marką, która zdecydowała się podjąć współpracę z Legią Warszawa – powiedział Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu klubu.
– Z punktu widzenia strategii rozwoju biznesowego naszego klubu, także na arenie międzynarodowej, jest to wydarzenie nie do przecenienia. Kibice piłkarscy na całym świecie znają markę Sharp jako dumnego sponsora Manchesteru United w okresie jego największych sukcesów w Anglii i w Europie, teraz z piłką nożną będą również kojarzyć firmę UMC. Jestem dumny, że od dziś tak pozytywne skojarzenie możemy budować wspólnie w kontekście Legii Warszawa – dodał.
– Decyzja o związaniu się z Legią Warszawa ma dla nas ogromne znaczenie biznesowe, promocja przez sport to jeden z najlepszych sposobów dotarcia z marką Sharp do naszych klientów – skomentował umowę Aslan Khabliev , członek zarządu UMC Poland Sp. z o.o.
– Największy i najlepszy polski klub piłkarski pomoże nam podnieść poziom rozpoznawalności naszej marki, szczególnie wśród kibiców. Nasze partnerstwo wpisuje się idealnie w strategię biznesową firmy, opartej na przemyślanych inwestycjach i ciężkiej pracy. Cieszę się, że od dziś będziemy mogli dzielić takie podejście biznesowe – zakończył.