14.03.2016 18:38

GKS podsumował akcję

Jak informowaliśmy, GKS Katowice przy okazji meczu z Arką Gdynia, przeprowadził akcję społeczną. Jej celem była pomoc Organizacjom Pożytku Publicznego.


W ramach akcji „101 procent GieKSy” piłkarze wystąpili w specjalnych strojach. Na koszulkach pierwszoligowca znalazło się logo 1 procenta oraz trzech instytucji, z którymi katowiczanie współpracują: Domu Aniołów Stróżów, Hospicjum Cordis i Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka.

Działania wsparła też firma Zamont, która wylicytowała miejsce reklamowe na koszulkach. Dodatkowo zlicytowano 20 unikatowych koszulek GKS.

Wszystkie zdobyte w ten sposób pieniądze zasilą konta Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka, Domu Aniołów Stróżów, Hospicjum Cordis oraz chorej fanki GKS, Asi Kozak. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński