25.02.2016 16:35

Brand24 partnerem Ślęzy

Do „Ligi Partnerów” Ślęzy Wrocław dołączyła firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu.

Od teraz klub będzie jeszcze skuteczniej badać wzmianki na swój temat na stronach internetowych, mediach społecznościowych czy forach.

Brand24 to narzędzie monitoringu internetu i mediów społecznościowych. Pozwala na poznanie i zrozumienie opinii użytkowników sieci na temat wskazanych firm, marek, czy produktów. Brand24 jest liderem monitoringu internetu w Polsce. Od niedawna narzędzie jest także dostępne w Ameryce i Azji. Jest laureatem konkursu na najlepszą aplikację webową The Next Web Startup Awards oraz konkursu na najlepszą aplikację mobilną dla firm Mobile Trends Awards.

– Jako że Brand24 został stworzony we Wrocławiu, chcemy wspierać lokalne kluby i inicjatywy. A już zwłaszcza, że sami jesteśmy aktywnymi kibicami sportu i zależy nam na większej promocji. Cieszymy się, że nasz monitoring pomoże w promocji klubu – powiedział Mikołaj Winkiel, marketing manager w Brand24.

– Media monitorujemy już od dłuższego czasu, natomiast Brand24 daje nam nowe możliwości – przede wszystkim monitorowania wpisów na portalach społecznościowych. Jesteśmy w stanie na bieżąco reagować na wpisy i mierzyć popularność naszego klubu w sieci. Narzędzie pozwoli nam jeszcze lepiej komunikować się z kibicami – komentuje pozyskanie kolejnego partnera klubu Piotr Zadumiński, menedżer ds. marketingu w Ślęzie Wrocław.

– Liczę na to, że informacja o naszej firmie trafi do jeszcze większej grupy odbiorców. Wierzymy, że nasze narzędzie przyda się każdemu, więc możliwość dotarcia do kibiców Ślęzy jest dla nas bardzo atrakcyjna – dodał Winkiel z Brand24. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński