09.02.2016 15:55

Biznesowa ofensywa „GieKSy”

GKS Katowice rozpoczął akcję pod hasłem „Biznesowa ofensywa GieKSy”. W jej ramach pierwszoligowiec informuje o nowych ruchach związanych ze sponsorami.


Do „Klubu Biznesu” katowiczan dołączyła firma Babcock Wanson Polska, spółka zależna od Babcock Wanson International,która produkuje urządzenia w fabrykach zlokalizowanych w Europie i oferuje kompletny asortyment produktów do kotłowni przemysłowych.

– Zdecydowaliśmy się wspierać GKS z kilku powodów. Zależy nam na wypromowaniu nowej nazwy i logo naszej firmy. Liczymy też, że dzięki obecności w „Klubie Biznesu” uda nam się nawiązać nowe kontakty. Kolejny argument jest taki, że jestem kibicem „GieKSy” – powiedział Artur Sznura, dyrektor i pełnomocnik firmy.

– Cieszymy się z nowej umowy zwłaszcza, że jest to firma o uznanej marce w swojej branży. Dla nas to również kolejny krok w rozwoju projektu, jakim jest „Klub Biznesu GieKSy”. Wierzę, że współpraca z firmą Babcock będzie się rozwijała z każdym kolejnym rokiem i będzie to również sygnał dla innych firm spoza Katowic, że możemy być duży wsparciem przy rozwoju sieci kontaktów biznesowych oraz budowaniu większej świadomości marki na rynku – dodał Marcin Ćwikła, kierownik działu sprzedaży GKS.

Umowę podpisano na rok.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński