01.02.2016 16:57

Legia i kolejny globalny partner

Kolejna marka dołączyła do grona sponsorów Legii Warszawa – do końca 2018 roku klub będzie wspierany przez Lyoness, międzynarodowy program partnerski.


– Nasze strategie biznesowe są zbieżne, gdyż zakładają nieustanny rozwój. Jestem przekonany, że dla obu stron ta współpraca okaże się korzystna i wzajemnie pomożemy sobie w realizacji naszych celów – powiedział Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa.

– Lyoness przez najbliższe trzy lata będzie miała prawo używać tytułu „Oficjalnego Sponsora Legii Warszawa”, a jej logotyp trafi na rękawek koszulki meczowej – dodał Szumielewicz.

– Dodatkowo oczywiście firma dołączy do naszego Klubu Biznesowego. Kolejna międzynarodowa marka w tym gronie pomaga nam budować wiarygodność i rozpoznawalność poza granicami Polski, co jest zgodne z naszymi ambicjami oraz strategią biznesową. Szczególnie cieszymy się z faktu, że już niebawem Lyoness we współpracy z nami przygotuje specjalną ofertę programu partnerskiego na stulecie Legii Warszawa, na którym finansowo skorzystają nasi kibice oraz sam klub, który uzyskane z tego tytułu środki przeznaczy na funkcjonowanie Akademii oraz powiększenie budżetu transferowego – przyznał.

– W ramach naszej współpracy wspierać będziemy Legię Warszawa oraz jej kibiców, którzy skorzystają finansowo dzięki przygotowywanemu programowi partnerskiemu – zauważył Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland.

– Głównym przedmiotem działalności Lyoness jest obsługa i rozwój struktury zakupowej, opartej na partnerach handlowych oraz uczestnikach programu, którzy po przystąpieniu do niego nabywają prawo do otrzymania zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy w sklepach naszych partnerów. W Polsce jest obecnie ponad 8500 takich punktów sprzedaży, a 1-5% od każdej wydanej tam kwoty wraca na specjalne personalne konto korzyści – zakończył.

Warto dodać, iż Lyoness wspiera inne kluby piłkarskie, między innymi Rapid Wiedeń oraz SK Slavię Praga. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński