18.01.2016 18:23

Eurosport bardziej polski?

Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, rozpoczął sprzedaż reklam dla polskich klientów w Eurosporcie.


To ważny krok w kierunku dopasowania oferty kanału do potrzeb polskiego widza. Powinno to również uatrakcyjnić ją z punktu widzenia marketerów.

Sprzedażą oraz planowaniem czasu antenowego zajmie się Biuro Reklamy Polsat Media. Koordynacją projektów niestandardowych zajmie się Discovery Media Brand Partnership.

– Dzięki inwestycjom Discovery w kanały Eurosport 1 i Eurosport 2, ich oferta stała się bardzo atrakcyjna zarówno dla kibiców, jak i dla partnerów biznesowych. Od 2015 roku Eurosport 2 transmituje połowę meczów każdej kolejki piłkarskiej Ekstraklasy. W każdy weekend stacja relacjonuje także Bundesligę, w tym mecze Roberta Lewandowskiego w barwach Bayernu Monachium. Lokalny charakter Eurosportu 2 otworzy wachlarz możliwości dla naszych partnerów reklamowych – zarówno w obszarze tradycyjnej reklamy, jak i projektów specjalnych. Mamy w planach także realizację programów studyjnych z udziałem polskich ekspertów – powiedział Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Polsce.

– Eurosport 2 to kolejna stacja należąca do Discovery Networks, która znajdzie się w portfolio Biura Reklamy Polsat Media. Jestem przekonany, że będzie istotnym wzmocnieniem naszej oferty oraz ważnym elementem pakietu sportowego, który zaoferowaliśmy naszym Partnerom od początku 2016 roku. W jego skład wchodzi między innymi również kanał Eurosport 1, obsługiwany reklamowo przez Polsat Media od stycznia 2014 roku – dodał Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński