Hołowczyc i Marszałek promują Lotto [WIDEO]
Lotto, marka Totalizatora Sportowego, zaprezentowała nową kampanię z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Bartłomieja Marszałka.

Tak kierowca rajdowy, jak i motorowodniak, dziękują w spotach reklamowych za wspieranie polskiego sportu. Akcja została przygotowana przez 2012 Agency, Bomaye i ZenithOptimedia Group.
Kampania ma podkreślać, że z każdej złotówki wydanej przez graczy na kupony loterii 19 groszy jest przekazywane przez Totalizator Sportowy na sponsorowanie polskiej kultury i sportu.
Spoty reklamowe będzie można oglądać w telewizji, Internecie oraz kinach do końca bieżącego roku.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.