EHF Euro z przekazami pieniężnymi
EHF Euro 2016, którego gospodarzem jest Polska rozpocznie się już za sześć tygodni. Tymczasem impreza zyskała nowego sponsora.
Kontrakt z organizatorem europejskiego czempionatu w piłce ręcznej podpisała firma MoneyGram, czołową marką w dziedzinie przekazów pieniężnych.
– Zdecydowaliśmy się zaangażować w EHF Euro 2016 ze względu na duże zainteresowanie piłką ręczną w wielu krajach Europy, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy przekonani, że obecność na mistrzostwach przełoży się na wzrost świadomości marki MoneyGram wśród naszych potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia był również fakt, że zawody odbywają się w Polsce, gdzie mieści się nasze globalne centrum biznesowe – powiedział Juan Agualimpia, Executive Vice President, Business Development and Chief Marketing Officer MoneyGram.
– Będziemy mocno widoczni w miastach turniejowych, gdzie planujemy wiele atrakcji dla fanów piłki ręcznej – dodał.
Sponsor przygotuje 80 tysięcy egzemplarzy specjalnego magazynu poświęconego imprezie, który będzie dystrybuowany w ponad 6 tysiącach miejsc w Polsce.
Na stanowisku firmy przy okazji meczów kibice będą mogli pomalować twarze w kolory narodowe oraz skorzystać z fotobudki.
Dodatkowo branding MoneyGram pojawi się między innymi na tablicach LED wokół boiska oraz na samym parkiecie, jak i na plakatach promujących zawody.