Legia ze sponsorem głównym
W Legii Warszawa Sekcja Koszykówki poważnie myślą o grze na najwyższym poziomie rozgrywek. Stąd duża aktywność biznesowa.
Klub nawiązał współpracę z Grupą SUEZ, która w Polsce pod nazwą SITA jest wiodącym operatorem na rynku gospodarki odpadami i utrzymania czystości.
Firma została głównym sponsorem Legii, a w ramach kooperacji logo firmy pojawi się m.in. w centralnym miejscu koszulek meczowych oraz będzie eksponowane na najważniejszych nośnikach marketingowych klubu.
– Grupa SUEZ jest obecna na 5 kontynentach i w ponad 70 krajach. Na całym świecie, spółki należące do grupy nie tylko świadczą najwyższej jakości usługi obejmujące gospodarkę odpadami oraz wodno-ściekową, ale także są partnerami dla samorządów i wsparciem dla lokalnych społeczności – powiedział Jean-Michel Kaleta, prezes zarządu SITA Polska.
– W wielu miastach, w których świadczymy usługi, prowadzimy akcje ekologiczne dla mieszkańców i angażujemy się w lokalny sport. Od Francji, przez Australię, Stany Zjednoczone, aż po Wybrzeże Kości Słoniowej, Grupa SUEZ wspiera drużyny różnych dyscyplin sportowych. My w Polsce zdecydowaliśmy się na współpracę z koszykarską drużyną Legii Warszawa. Jesteśmy związani z Warszawą, mamy tu główną siedzibę naszej Grupy i obsługujemy na co dzień mieszkańców dwóch warszawskich dzielnic: Ursynowa i Wilanowa. Szczególnie teraz, kiedy zmieniamy naszą markę, z SITA stajemy się SUEZ, chcemy mieć okazję do zaprezentowania nowego logotypu i nazwy mieszkańcom Warszawy. Jednocześnie, bardzo cieszymy się, że razem będziemy kibicować drużynie Legii Warszawa w rozgrywkach i trzymać kciuki za awans do Ekstraklasy – dodał Kaleta.
– Cieszymy się, że Grupa SUEZ obdarzyła nas zaufaniem i zdecydowała się podjąć działania w zakresie promocji poprzez sport. Poszukiwania głównego sponsora prowadzone były jeszcze w ubiegłym sezonie, dlatego czujemy dużą satysfakcję, że udało nam się zrealizować jeden z celów strategicznych koszykarskiej Legii. Mam nadzieję, że przed nami dopiero początek długiej i owocnej współpracy, która będzie wartościowa dla każdej ze stron – powiedział Robert Chabelski, prezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki S.A.