07.11.2011 13:00

Timex chwali się Lisem

Tomasz Lis dzięki wsparciu firmy Timex wystartował w maratonie w Nowym Jorku. Dziennikarz był jednym z 40 tysięcy biegaczy, którzy wzięli udział w imprezie.

Redaktor naczelny „Wprost” oraz prowadzący program „Tomasz Lis na żywo” w TVP 2 mógł pobiec w najsłynniejszym maratonie świata dzięki zaproszeniu firmy Timex.
 
– Biegałem już w maratonach innych światowych stolic, ale to właśnie Nowy Jork jest miastem bliskim mojemu sercu. Mam nadzieję, że będzie łaskawy dla mojej kondycji. Ten bieg jest uwieńczeniem pewnego etapu w moim życiu jako zawodnika. Od przyszłego roku chcę podejmować nowe wyzwania, również związane z bieganiem, ale na dużo większą skalę – powiedział Lis dla portalu Maratony24.pl.
 
Lis biega w maratonach już od trzech lat. – Pan Tomasz Lis bardzo dużo robi dla propagowania biegania w Polsce. Dlatego cieszy nas, że możemy wspierać jego marzeniach dotyczące startów w najważniejszych imprezach biegowych na świecie, by sam mógł rozwijać się jako osoba, która inspiruje innych – mówi Anna Borg, dyrektor zarządzająca Timex.
 
W ubiegłym roku ambasadorem marki był Przemysław Babiarz, dziennikarz sportowy TVP. W spotach promujących wystąpił wówczas w stroju Reeboka. Sprawą zajęła się komisja etyki TVP, która ustaliła, iż spoty były elementem projektu będącego efektem porozumienia TVP Sport z firmą Timex.
 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński