Lewandowski miażdży
To co dzieje się w mediach społecznościowych po wyjątkowym popisie Roberta Lewandowskiego nie mieści się w głowie.
Przypomnijmy, reprezentant Polski zdobył pięć goli dla FC Bayernu Monachium w meczu 1.Bundesligi z VfL Wolfsburg. Zajęło mu to dziewięć minut.
Zareagowały na to media społecznościowe. Według danych „Brand24”, ilość wzmianek o piłkarzu w „polskim” internecie przekroczyła 33 miliony użytkowników, a na Twitterze liczba wpisów #Lewandowski wynosi ponad 36 tysięcy.
Liczba wzmianek w internecie wzrosła o 1,3 tysiąca procent.
Co ciekawe, do wyczyny Lewandowskiego przyłączyli się nie tylko znani ludzie, ale też marki. Największe zaangażowanie wpisami wywołał klub napastnika, FC Bayern Monachium, a także Manchester City FC oraz UEFA Liga Mistrzów.
Oczywiście nie mogło zabraknąć udanych wykorzystań wyczynu sportowca. Real-time marketing wykorzystały choćby Gruby Benek czy PlayStation. Marką Lewandowskiego pobawiły się też Wyborowa, Unimil czy Burger King.
Doskonale przedstawiła to na blogu Asia Przybylska (warto odwiedzić!).