10.09.2015 16:19

Wisła startuje z kampanią

Wielu twierdzi już na starcie, że nowa kampania Wisły Kraków jest jednym z najlepszych pomysłów klubu w ostatnich latach.

Wisła startuje z kampanią

Projekt „Wisła Kraków to nasza historia” ma za zadanie zjednoczyć społeczność związaną z „Białą Gwiazdą”.

– Zainaugurowaliśmy innowacyjny projekt „Wisła Kraków to nasza historia”. To wspólna akcja, która łączy byłych i obecnych piłkarzy „Białej Gwiazdy”, kibiców oraz sympatyków naszego klubu. Razem chcemy pokazać, że Wisła Kraków to historia, która nie pozwala na przeciętność i od nas wszystkich będzie zależało powodzenie tego projektu. Wierzymy, że nasi kibice przyłączą się do akcji, której zwieńczeniem będzie mecz „Gwiazdy dla Białej Gwiazdy – powiedział Robert Gaszyński, prezes klubu.

10 października 2015 roku, o godzinie 15:30, na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana odbędzie się właśnie wspomniany mecz „Gwiazdy dla Białej Gwiazdy”. Legendy Wisły Kraków stawią czoła obecnej drużynie występującej na ekstraklasowych boiskach. Na boisku pojawią się między innymi Tomasz Frankowski, Kamil Kosowski, Mirosław Szymkowiak oraz Maciej Stolarczyk. Klub w każdą środę o godzinie 19:06 będzie informować o kolejnych zawodnikach, którzy dołączą do zespołu legend.

„Oprócz biletów, dostępne są również nagrody. Zdjęcie każdego kibica, który zakupi bilet lub voucher na mecz, znajdzie się na olbrzymiej panoramie obiektu im. Henryka Reymana. Na wirtualnym stadionie będzie można na bieżąco śledzić ilu kibiców dołączyło do wydarzenia oraz jak zapełniają się poszczególne sektory. Wybierając nagrodę "Imię i nazwisko na pamiątkowej tablicy Wisła Kraków to moja historia", kibice będą mogli na stałe zapisać się w historii klubu” – dowiadujemy się z komunikatu klubu.

Działania prowadzone będą też na platformie Fans4club.com, gdzie dostępne będą limitowane koszulki z wizerunkiem klubowej legendy – Henryka Reymana oraz wybranym przez kibica numerem, oznaczającym ważną dla niego datę w historii klubu.

Ale to nie koniec W ramach działań crowdfundingowych kibice mogą też zdobyć możliwość udziału w rozgrzewce czy rozpoczęcie drugiej połowy potyczki. Opcji jest sporo, a wszystkie mają na celu zgromadzenie kwoty 360 tysięcy złotych lub zapełnienie trybun odpowiadające najwyższej średniej frekwencji po przebudowie stadionu, to jest 16 126 kibiców. Cel drugi to przekroczenie kwoty 520 tysięcy złotych lub zapełnienie trybun odpowiadające frekwencji na marcowym meczu z Cracovią, tj. 23 307 kibiców. Ostatnim celem jest zgromadzenie 740 tysięcy lub całkowite zapełnienie obiektu.

Warto nadmienić, iż Fans4club.com to pierwsza w Polsce platforma zajmująca się finansowanie społecznościowym klubów sportowych.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński