01.09.2015 16:16

Wyrzeże ze wsparciem

Renault Zdunek wraca do sponsoringu tytularnego żużlowego klubu Wybrzeże Gdańsk. Tym samym w rundzie finałowej wystąpi pod nową nazwą.


Będzie to Renault Zdunek Wybrzeże. Dodajmy, że firma, która jest własnością prezesa Stowarzyszenia GKŻ Wybrzeże była sponsorem tytularnym w latach 2013-14.

– Rozpoczynając sezon doszliśmy do wniosku, że nazwa może przeszkadzać w pozyskiwaniu sponsorów. Zaangażowanie kapitałowe mojej firmy jest bezwzględnie największe. Dzięki pospłacaniu długów wszystko mogło ruszyć dalej. Okazuje się, że moja osoba jednak przyciąga, a nie odstrasza sponsorów. Dla mnie osobiście to też zmycie hańby za poprzedni sezon – powiedział Zdunek.

Co więcej, klub poinformował też o zawarciu umowy z firmą F1 Industries Sp. z o.o. Sp. K., która jest właścicielem marki F1 Car Wash. Będzie ona nowym sponsorem strategicznym Wybrzeża. Współpraca potrwa do końca 2016 roku.

– Firma F1 Industries buduje myjnie bezdotykowe dla samochodów osobowych i innych pojazdów. To najlepsze myjnie w Polsce. Dla nas to dobra sposobność do wejścia na terytorium. Zależy nam na dotarciu do potencjalnych klientów. Już kilka lat temu wspieraliśmy w mniejszy stopniu klub, co przełożyło się na wymierne efekty. Teraz też się tego spodziewamy szczególnie, że wsparcie będzie znaczne – powiedział Wojciech Delmaczyński, prezes zarządu firmy. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński