29.08.2015 11:30

R-GOL.com startuje z kampanią

„Znamy się z piłki” to hasło nowej kampanii R-GOL.com, którą firma chce podkreślić, że środowisko piłkarskie jest jej bliskie jak żadnej innej firmie z branży.

R-GOL.com startuje z kampanią

Nie jest tajemnicą, że wielu zawodników korzysta z produktów zakupionych właśnie w tym sklepie. I mówimy tu o zawodowcach biegających po boiskach Ekstraklasy czy I ligi, jak i amatorach na betonowych boiskach pod blokami.

Zapowiedzią nowej kampanii R-GOL.com były nowe bannery, które pojawiły się na boiskach drużyn ligowych oraz obiektach treningowych i osiedlowych orlikach w sporej części kraju. Bannery trafiły również na liczne turnieje oraz do szkółek i akademii, współpracujących z R-GOL.com.

Nową kampanię R-GOL.com z pełnym rozmachem zainaugurował ośmiosekundowy billboard sponsorski, który od początku sezonu pojawia się w przy okazji „Ligi+”, „SuperPiątku” i „Ekstraklasy po godzinach” oraz jednej z powtórek „Ligi+Extra”, emitowanych w Canal+Sport. Poza hasłem „Znamy się z piłki” w krótkim materiale pojawiają się tacy piłkarze jak Flavio i Marco Paixao, Ariel Borysiuk, Adrian Mierzejewski i… Radosław Majdan.

Teraz zaprezentowano dłuższą wersję, który pojawi się na portalach internetowych, a także w mediach społecznościowych.

Muzykę do spotów skomponował olsztyński artysta niezależny, tworzący obecnie pod pseudonimem Father Kong. Zdjęcia i montaż to natomiast dzieło Pawła Piekutowskiego, który współpracuje z R-GOL.com od blisko roku, a na co dzień jest związany z redakcją lokalnego portalu piłkarskiego dwadozera.pl oraz agencją kreatywną R e n t o n.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński