24.08.2015 16:56

Tyskie korzysta ze sportu

Marka Tyskie od lat związana jest z różnymi dyscyplinami sportu. Teraz wykorzystuje to w nowej kampanii, która pokazuje, że emocje są najważniejsze.


Tyskie organizuje dedykowane akcje z 35 klubami z całej Polski. W zamian za zebrane przez kibiców kapsle po piwie, Tyskie udzieli im dodatkowego wsparcia. Cele akcji zostały ustalone z każdym klubem indywidualnie. Fani lokalnego sportu zbierają zatem kapsle na oprawy meczowe, doposażenie drużyny czy remonty stadionów.

– Zależało nam, aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują – stwierdziła Joanna Deinrych, młodszy menadżer ds. zarządzania marką Tyskie. Akcja trwać będzie do końca października, w tym czasie kibice mogą wrzucać kapsle do specjalnych urn, które znajdują się w sklepach. Przed stadionem każdego z klubów, który dołączył do akcji, stanie także jedna, duża urna – to tam odbędzie się wielkie liczenie kapsli.

– Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem – dodała Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

W najnowszym spocie, którego premierę zaplanowano na 20 sierpnia, widzimy grupę nieco znudzonych mężczyzn, którzy z całą pewnością nie należą do mistrzów konwersacji. Na szczęście jest sport! Dlatego też Tyskie z dumą wspiera kilkadziesiąt inicjatyw i miliony rozmów o sporcie. Oprócz dwóch spotów kampania promująca tegoroczne inicjatywy piwa Tyskie obejmuje także działania w internecie oraz billboardy, których kreacja podporządkowana jest działaniom Tyskiego w danym mieście. Akcja trwać będzie do końca października.

Za kreację spotu oraz działania digital odpowiada agencja Saatchi&Saatchi, reżyserię DOCTER TWINS (Jason & Matt Docter). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem studio dźwiękowe ZTUDIO, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński