01.11.2011 09:32

\”Dżihad Legia\” promuje Pepsi

Coca-cola i Pepsi rywalizują ze sobą na polu popularności. Niespodziewanie Pepsi \"dochodzi\" swoją popularniejszą siostrę - i to dzięki Legii.


MediaMon opracował raport dotyczący medialności Coca-coli i Pepsi w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Różnica pomiędzy siostrzanymi markami wynosi tylko 4% na korzyść Coca-coli.

Obie marki ładują w sport właściwie nieograniczone kwoty (Coca-cola jest partnerem Euro 2012). I jak pokazały ostatnie badania – nie pozostaje to niezauważone w ilości publikacji.

Okazało się, że największy wpływ na popularność Pepsi miały wydarzenia z 30 września, czyli dzień po meczu Legii Warszawa z Hapoelem Tel-Awiw. Kibice wywiesili wówczas transparent "Dżihad Legia", co zyskało duży oddźwięk medialny. Oczywiście wszystko miało miejsce na obiekcie Pepsi Arena.

Nazwa firmy pojawiła się w niezliczonej ilości artykułów na bardzo szeroką skalę, choć Pepsi pewnie wolałoby się kojarzyć lepiej… 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing