Nowy kontrakt Lechii ze sponsorem
Lechia Gdańsk, tuż przed startem nowego sezonu Ekstraklasy, zawarła kontrakt sponsorski z Cedatem, producentem chemii budowlanej marki Cekol.
Tym samym firma pozostanie w gronie strategicznych partnerów klubu. – Na takich partnerach bardzo nam zależy – pewnych, zdecydowanych i mocno zaangażowanych zarówno w życie klubu jak i budowanie dobrych relacji z kibicami – stwierdził Adam Mandziara, prezes zarządu Lechii Gdańsk.
– Każde pozyskanie nowego sponsora cieszy, ale dla nas nawet większą wartością jest podpisanie na nowy sezon umów ze sponsorami, którzy już przy nas byli. To dowód na to, że opłaca się być partnerem Lechii Gdańsk, że warto być częścią historii klubu, który dla tysięcy gdańszczan jest najwyższą wartością – dodał.
– Cekol świetnie rozumie potrzeby klubu i kibiców, i bardzo chętnie odpowiadał na wszystkie organizowane przez nas akcje, także te, które wykraczały poza zapisy umowy sponsorskiej – dodał Tomasz Koprowski, brand manager Lechii.
– Podpisując umowę w zeszłym roku jesienią mówiliśmy, że wierzymy iż nasza współpraca potrwa dłużej niż jeden sezon – przypomniała Anna Pielak, prezes zarządu spółki Cedat. – Z prawdziwą przyjemnością możemy dziś powiedzieć, że minione miesiące mogliśmy ocenić jako bardzo udane dla nas. Zwroty medialne osiągane przez reklamę na meczach były więcej niż zadowalające. Do tego klub silniej niż kiedykolwiek realizował, będące również w naszym spektrum zainteresowań, wychowanie młodych pokoleń w zamiłowaniu do sportu i zdrowej rywalizacji, żeby wspomnieć choćby trwający pół roku Program Szkolnych Mistrzostw Lechii Gdańsk.
– Podpisanie umowy na nowy sezon będzie dla nas prawdziwą przyjemnością – skomentował Piotr Kuryś, dyrekotr handlowy Cedat. – Nasza zabawa z kibicami w „Budujemy frekwencję z Cekolem” okazała się bardzo udanym projektem. Mieliśmy poczucie, że tworzymy jedność z kibicami i stąd nadal będziemy chcieli być sponsorem tej zabawy, wspólnie zapełniając z gdańszczanami trybuny PGE Areny.