30.06.2015 16:39

T-Mobile nie opuszcza Ekstraklasy

Jak było wiadomo wcześniej, sieć telefonii komórkowej T-Mobile pozostanie w piramidzie sponsorskiej Ekstraklasy, ale nie jako sponsor tytularny.

T-Mobile nie opuszcza Ekstraklasy


Firma będzie oficjalnym partnerem technologicznym rozgrywek i zajmie się dostarczaniem statystyk meczowych na żywo, z których będzie można korzystać na kilka sposobów.

W ramach rozwoju wieloletniej współpracy T-Mobile Polska i Ekstraklasa S.A. przygotują dla kibiców zestaw innowacyjnych narzędzi zawierających statystyki na żywo i statystyki pomeczowe. Projekt będzie nosił nazwę T-Mobile Stats.

W T-Mobile Stats będzie można korzystać z kilku opcji obszernych statystyk opartych o analizy profesjonalnych systemów statystycznych firmy Prozone.

Liczba statystyk, jakie pojawią się w grafikach meczowych w transmisjach z meczów Ekstraklasy będzie znacznie obszerniejsza niż kiedykolwiek. Będzie można się z nich dowiedzieć, poza podstawowymi statystykami meczowymi, między innymi:
– którymi strefami boiska najchętniej atakuje dany zespół;
– liczbę podań oraz procent zagrań do przodu i do tyłu;
– w jakich sektorach boiska drużyna odzyskuje piłkę.

Przygotowana zostanie też dedykowana aplikacja statystyczna na urządzenia mobilne typu tablety i smartfony, gdzie będzie można obserwować takie statystyki jak szanse na zwycięstwo zaraz po stracie bramki czy dokładny czas posiadania piłki.

– Silny partner, jakim jest T-Mobile, decyduje się na kontynuację współpracy z Ekstraklasą. To umacnia w nas wiarę w to, co robimy na co dzień, czyli we wzmacnianie marki Ekstraklasa i poszerzanie możliwości, jakie współpraca z Ekstraklasą daje partnerom. Ten projekt bowiem jest absolutnym novum i stanowi kolejny, nieeksploatowany wcześniej, obszar, który daje nie tylko partnerom Ekstraklasy promocje własnej marki, ale i kibicom daje narzędzie głębszego zaangażowania się w ligę i kibicowanie własnej drużynie oraz analizowanie pozostałych piłkarzy i drużyn – komentuje Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. – Warto pamiętać, że badania marketingowe Millward Brown potwierdziły, że rozgrywkami Ekstraklasy interesuje się ponad 10 milionów Polaków.

– Wspólnie z Ekstraklasą znaleźliśmy nowy model zaangażowania T-Mobile w rozgrywki, dzięki któremu wykorzystamy w pełni potencjał jaki stoi za firmą technologiczną, z korzyścią dla nas, a przede wszystkim dla kibiców. Będziemy kontynuować naszą współpracę jednocześnie dokładając jeszcze jedną cegiełkę do bardzo dobrze funkcjonującego produktu jakim jest Ekstraklasa – mówi Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński