T-Mobile nie będzie już sponsorem
Zgodnie z oczekiwaniami i zapowiedziami T-Mobile Polska nie będzie dłużej sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy.
Firma wspierała rozgrywki od sezonu 2011/12. Od tego momentu liga funkcjonowała pod nazwą T-Mobile Ekstraklasa. Według nieoficjalnych danych, T-Mobile płacił rocznie przez pierwsza dwa sezony po 12 milionów złotych, później około 15.
Jednak firma zamierza dalej kooperować ze spółką zarządzającą rozgrywkami. Od przyszłego sezonu zdecydowaliśmy się przenieść naszą współpracę z obszaru stricte związanego z budowaniem rozpoznawalności do obszaru bardziej biznesowego, dopasowanego jednocześnie do profilu działalności marki T-Mobile. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Ekstraklasą zaproponujemy kibicom najlepszej klasy rozgrywkowej rozwiązania jakich oczekują – przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Mróz, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Mróz dodał, iż sponsoring tytularny pozwolił marce na początku kooperacji na znaczący wzrost rozpoznawalności. Pamiętajmy, że współpraca rozpoczęła się chwilę po tym jak nastąpił rebranding z Ery na T-Mobile.