Wideoklip do utworu wykonanego przez zespół Jordan wraz z Pablopavo został zrealizowany przez Skywalker`a. Materiał został wyreżyserowany przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego.
O projekcie opowiedział w kilku zdaniach Ludwik Szakiel, Naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej w Urzędzie Miasta Starogard Gdański: – Wideoklip „Legenda Deyny” jest w naszym zamyśle głównym elementem promującym tworzoną w Starogardzie – rodzinnym mieście Deyny – ścieżkę edukacyjną pod tą samą nazwą.
– Klip został opublikowany w internecie na YouTube w niedzielę 23 października i wywołał spore zamieszanie i ogromne zainteresowanie. Kilka faktów: ponad 78 tysięcy kliknięć na wspominanym portalu w ciągu niespełna tygodnia, lawina odsyłaczy i komentarzy w mediach internetowych, polaryzacja opinii, zmasowany atak przeciwników takiej formy promocji, pozytywne recenzje specjalistów od marketingu. A dodatkowo zaproszenie do programu Dzień Dobry TVN na wtorek 1 listopada – dodaje Szakiel.
A skąd wzięła się w ogóle idea takiej formy promocję tejże ścieżki edukacyjnej? – Pod koniec zeszłego roku opracowaliśmy jej koncepcję. Na pewnym etapie zaczęliśmy się zastanawiać, jak najlepiej zareklamować nasz produkt, tak, aby dotarł do jak największej liczby odbiorców, niekoniecznie związanych z piłką, przede wszystkim młodych, poszukujących zarówno wzorców do naśladowania jak też ciekawych propozycji, żeby aktywnie spędzić czas wolny. Bardzo też istotne dla nas było zaadresowanie tego produktu do mieszkańców miasta w celu zbudowania, przywrócenia, wzmocnienia poczucia dumy z bycia mieszkańcem Starogardu – co jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu we wdrażaniu wszelkich projektów w mieście i co wynikało z analizy dokonanej w ramach strategii budowy marki (opracowanej w roku 2009 przez agencję GoodBrand) – opowiada przedstawiciel Urzędu Miasta.
– Przyjęto założenie – z uwagi na ograniczone środki w budżecie miasta – że nie będzie możliwości sponsorowanych emisji spotu w mediach. Spot miał być na tyle atrakcyjny, że media miały potraktować produkcję naszego klipu jako news. Założyliśmy też przede wszystkim rozpowszechnienie spotu w Internecie przez użytkowników portali społecznościowych oraz YouTube. Z uwagi na budżet postawiliśmy na małe agencje, które nie generują zbyt wysokich kosztów, dlatego też wybór padł na Skywalker – zakończył.
I szczerze mówiąc, naszym zdaniem, osiągnięto założone cele. O projekcie jest głośno. Zbiera wiele recenzji, różnych. Nam wypada życzyć powodzenia. Na pewno będziemy śledzić poczynania rodzimego miasta Kazimierza Deyny.
TUTAJ można obejrzeć galerię zdjęć z planu klipu. A poniżej wideo:
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.