08.05.2015 12:21

Biznesowy GKS

Choć piłkarsko GKS Katowice ma mocno przeciętny sezon w I lidze, to nie można powiedzieć tego samego o innych działalnościach klubu.


Pierwszoligowiec skrupulatnie rozwija sferę biznesową skupioną wokół „Klubu Biznesu” oraz projektu „Przyjaciele GieKSy”.

Kampania promocyjna pod hasłem „Dołącz do nas”, która ma na celu pokazanie zaangażowanie sponsorów i partnerów klubu tylko to potwierdza.

GKS prowadzi tydzień biznesowy, w którego ramach zaplanowano między innymi konkursy, mające bliżej pokazać sympatykom klubu biznesowy aspekt funkcjonowania pierwszoligowca. Oprócz tego działania będą prowadzone też na billboardach i tablicach LED w centrum Katowic.

Twarzami kampanii zostali piłkarz, aktualny lider klasyfikacji strzelców pierwszoligowych Grzegorz Goncerz oraz sponsorzy: Wojciech Andrzejewski z Nord Partner, Jacek Gwóźdź z Denso oraz Krzysztof Kmietowicz z sieci restauracji Sicilia.

Warto zarazem dodać, że „Przyjaciół GieKSy” jest już 47. Do tego grona dołączyły firmy Prodrem i Rempol. Ci pierwsi trudnią się produkcją wysokiej jakości elementów metalowych na profesjonalnym sprzęcie tokarskim i frezerskim. Drudzy opierają się na serwisowaniu maszyn i urządzeń przemysłowych, a także pracach wysokościowych i usługach alpinistycznych.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński