Totolotek rozszerza współpracę z Jagiellonią
Zakłady bukmacherskie Totolotek zostały oficjalnym sponsorem premium Jagiellonii Białystok. Przypomnijmy, iż współpraca rozpoczęła się na początku obecnego sezonu.
Wspólne działania opierać się będą o świadczenia w mediach internetowych klubu i akcje skierowane bezpośrednio do kibiców.
Dotychczas Totolotek posiadał status partnera Jagiellonii. W ramach rozszerzenia współpracy bukmacher otrzyma świadczenia związane z telewizją internetową JagaTV, branding na stadionie przy ulicy Słonecznej oraz możliwość kierowania działań konkursowych do kibiców przez klubowe social media.
Sponsor zapewni także dodatkowe atrakcje dla kibiców na dwóch meczach do końca 2015 roku. Kibice nadal będą mieli możliwość typowania wyników w aplikacji Totolotka na klubowym fan page’u na Facebooku, gdzie czekają nagrody w postaci klubowych gadżetów i biletów na mecze drużyny z Białegostoku.
– Kiedy kilka miesięcy temu rozpoczynaliśmy współpracę z firmą Totolotek byliśmy pełni nadziei, że w niedalekiej przyszłości zarówno w wymiarze ilościowym, jak i jakościowym współpraca będzie rozszerzana. Dzisiaj śmiało możemy powiedzieć, że wkraczamy w nowy wymiar partnerstwa. Bardzo nas cieszy, że jedna z największych, legalnych firm bukmacherskich w Polsce wiąże się z Jagiellonią kolejną, uważamy korzystną dla obu stron umową. Możliwości do rozwoju mamy jeszcze wiele, więc optymistycznie spoglądamy w przyszłość – powiedziała Agnieszka Syczewska, dyrektor zarządzająca Jagiellonii Białystok.
– Jesteśmy zadowoleni z wynegocjowanego pakietu świadczeń, wokół których będziemy mogli budować komunikację marketingową kierowaną do kibiców Jagiellonii. Rozwijamy współpracę z solidnym organizacyjnie i sportowo partnerem, który daje nam możliwość uczestnictwa w kreatywnych projektach internetowych. To właśnie z tym medium wiążemy naszą przyszłość w zakresie działań sponsoringowych i sprzedażowych – dodał Adam Lamentowicz, prezes Totolotek S.A.
Jagiellonia z Totolotkiem – SportMarketing