22.04.2015 15:08

Ciekawe działanie Ślęzy

Ślęza Wrocław występująca w Tauron Basket Lidze Kobiet zaangażowała w poszukiwanie sponsorów nawet maskotkę klubową, popularnego „Czaka”.


– Partnerów szukamy na wiele sposób. Teraz chcieliśmy spróbować czegoś nieszablonowego, z lekkim przymrużeniem oka. – Zdajemy sobie sprawę, że przebić się na rynku jest bardzo ciężko i trzeba być oryginalnym. Stąd pomysł, żeby zaskoczyć wrocławski biznes czymś, czego jeszcze nikt nie próbował – powiedziała Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1 KS Ślęza Wrocław.

Przedstawiciele działu marketingu Ślęzy wraz z maskotką odwiedzali głównie wrocławskich restauratorów. Odbiór ich starań i niestandardowego podejścia do potencjalnych sponsorów był bardzo pozytywny. Niektórzy przedsiębiorcy wyrazili wstępne zainteresowanie współpracą.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński