Żużlowe promocje
Jak potwierdzają pracownicy firmy \"One Sport Marketing\", żużlowy pojedynek reprezentacji Polski z Resztą Świata osiągnął zamierzony cel.
Milkną powoli echa pojedynku żużlowej reprezentacji Polski z zespołem Reszty Świata. Pojedynek zorganizowany przez Polski Związek Motorowy i firmę One Sport Marketing wygrali gospodarze, zwyciężając na toruńskiej MotoArenie 47:44.
– Zamysł organizacji tego meczu był prosty – chcieliśmy nieco przedłużyć istnienie "Żużlowej Reprezentacji Polski" w świadomości kibiców, wykroczyć poza ramy lipcowego Drużynowego Pucharu Świata i bardzo skróconą sezonowość istnienia naszej drużyny w świadomości kibiców. Zależy nam na poprawianiu wizerunku żużla w naszym kraju i budowy więzi żużlowców z kibicami. W tym sezonie, w niezwykle krótkim czasie, uruchomiliśmy już oficjalną stronę polskiej reprezentacji, oficjalne konto na facebooku, a także podejmujemy odpowiednie działania PR, by uzyskać założone przez PZM oraz sponsorów reprezentacji, firmy Enea oraz Nice cele na sezon 2011 – mówią "reprezentanci" firmy, Karol Lejman i Jan Konikiewicz.
Sposób rozgrywania zawodów przypadł do gustu również przewodniczącemu Głównej Komisji Sportu Żużlowego, Piotrowi Szymańskiemu. – Dzięki współpracy z One Sport Marketing i świetnemu pomysłowi na organizację tego meczu, udało nam się wypromować sport żużlowy na niespotykaną w ostatnich latach skalę. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z efektów meczu Polska – Reszta Świata oraz działań marketingowo-PRowych, które wprowadziliśmy w tym roku – komentuje Szymański.
Zawody na żywo śledziło 12 tysięcy kibiców na trybunach oraz prawie 2,5 miliona telewidzów.