14.02.2015 08:13

Nowy dyrektor w Lechu

Lech Poznań zatrudnił nowego dyrektora marketingu. Został nim Sebastian Starczewski, który posiada piętnastoletnie doświadczenie w branży FMCG.

Nowy dyrektor w Lechu


39-latek wcześniej pracował Kompanii Piwowarskiej (SABMiller), Grupie Żywiec (Heineken) i Perle – Browary Lubelskie. Doświadczenie zbierał też między innymi w Bahlsenie, Wrigley Poland i Żabce Polska, w której również pełnił funkcję dyrektora marketingu.

– Chciałbym, aby każdy wiedział, że INEA Stadion to miejsce otwarte dla wszystkich – powiedział.

– Dziś w otoczeniu funkcjonuje mylne pojęcie o tym, że przyjście na mecz wiąże się z trudnościami, a przecież wcale tak nie jest. Będziemy obalali stereotypy i wzmacniali więź z kibicami z Poznania, Wielkopolski i nie tylko, dla których obecność na Bułgarskiej ma być najlepszym wariantem spędzania czasu wolnego – dodał.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński