22.10.2011 10:28

Polsat Sport liderem we wrześniu

Z danych Nielsen Audience Measurement dla mediafm.net wynika, że Polsat Sport jest niekwestionowanym liderem na rynku kanałów sportowych.

Polsat Sport wyprzeda zdecydowanie Eurosport i TVP Sport, które awansowało względem poprzedniego rankingu na ostatnie miejsce na podium (dużym udziałem w rynku cieszy się także Polsat Sport Ekstra i Canal+ Sport).

Co ciekawe w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku rynek kanałów sportowych znacznie urosnął (o blisko 50%). Wzrost jest z pewnością podyktowany regularnym powiększaniem licecji na różne wydarzenia sportowe przez polskich nadawców. Teraz, aby znaleźć interesujące nas wydarzenie sportowe nie musismy już uciekać do poszukiwań na kanałach obcojęzycznych.

Co ciekawe w zestawieniu zabrakło w ogólne miejsca dla serwisów sportowych platformy cyfrowej "n". 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing